Nasze obecne projekty
Projekt DEGSE wyposaża młodych ludzi w niezbędne kompetencje w zakresie przedsiębiorczości i wprowadza ich w świat przedsiębiorczości społecznej poprzez angażujący i interaktywny format cyfrowych gier escape.
Wykorzystując moc grywalizacji, DEGSE promuje nie tylko budowanie umiejętności, ale także głębsze zrozumienie aktywnego obywatelstwa, odpowiedzialności społecznej i innowacji kierowanych przez młodzież, które są kluczowymi filarami społeczeństwa europejskiego.
Projekt przyczynia się do budowania odpornego, cyfrowo wykwalifikowanego i zaangażowanego społecznie pokolenia. Zachęcając do aktywnego uczestnictwa poprzez zabawę, DEGSE pomaga zwiększyć motywację, pewność siebie i zdolność młodych ludzi do działania, wspierając długoterminowy wpływ w dziedzinie edukacji, przedsiębiorczości i transformacji cyfrowej. [więcej]
W ramach projektu ERGE przygotowujemy narzędzia przydatne dla młodych ludzi, którzy w przyszłości staną się liderami w walce ze zmianami klimatu
W ramach projektu powstaje łącznie osiem gier typu escape-games, w tym cztery fizyczne i cztery cyfrowe, obejmujące różne aspekty zielonej przedsiębiorczości.
Udostępnimy również Podręcznik Mistrza Gry – przewodnik i wsparcie dla osób współpracujących z młodzieżą w ich podróży w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Nauczyciele uzyskują dostęp do szeregu zasobów, w tym przewodnika wprowadzającego do zielonejprzedsiębiorczości poprzez gry, dziewięciu sekwencji pedagogicznych oraz kompleksowej bazy danych materiałów – wszystkie specjalnie dostosowane do nauczania zielonej przedsiębiorczości młodych ludzi.
Jeśli chcesz zagrać i odkryć, jak kształtować zieloną i lepszą przyszłość, wejdź na stronę internetową projektu. [więcej]
Projekt Makerspaces in the School Setting realizowany jest we współpracy szkół i organizacji pozarządowych z Serbii, Słowenii, Turcji i Polski.
Wspólnie wyruszyliśmy w podróż edukacyjną, aby odkrywać nowe metody i narzędzia do nauczania i uczenia się w szkołach podstawowych.
Celem projektu jest bezpośrednie powiązanie działań makerspace z formalną edukacją szkolną dzięki wykorzystaniu metodologii STEAM.
Opracowujemy podstawowe elementy makerspaces pod kątem wykorzystania ich w środowisku szkolnym – narzędzia cyfrowe, matariały oraz ramy metodologiczne do nauczania, uczenia się i oceniania. [więcej]
ArtiYOUth stwarza młodym ludziom znajdującym się w niekorzystnej sytuacji życiowej możliwości zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia.
Chcemy osiągnąć to poprzez opracowanie kursów i prowadzenie warsztatów rozwijających umiejętności w zakresie przedsiębiorczości i rzemiosła artystycznego.
Kolejnym celem projektu jest poprawa oferty edukacyjnej podmiotów pracujących z młodzieżą.
Rezultatami projektu są:
- kursy online rozwijające umiejętności w zakrsie przedsiębiorczości
- tutoriale wideo na temat różnych rodzajów sztuki rękodzielniczej, a także korzyści płynących z rzemiosła artystycznego dla zdrowia emocjonalnego i radzenia sobie ze stresem. [więcej]
Projekt Podcast your school powstał, by dać uczniom i nauczycielom szkół średnich narzędzie do uczenia się i nauczania wybranych przedmiotów. Chcemy wykorzystać techniki niezbędne przy tworzeniu tradycyjnych i coraz bardziej popularnych podcastów jako pomoc w prezentacji i opanowaniu materiałów obejmujących program szkolny. Aby było to możliwe, w projekcie opracowywane są:
- Kurs online ED-PODCAST wraz ze scenariuszem do jego powstania.
- Szczegółowe wskazówki dla nauczycieli.
- Przykładowe prace uczniów powstałe w trakcie testowania naszych materiałów. [więcej]




